2010年9月20日

Neutrogena @ 深層淨化抗黑頭溫感膜

先介紹下D隻product 先 ~
===========================================
產品資料:
熱力精華覆蓋肌膚後產生40oC溫熱感應,讓毛孔自然舒開並將BHA抗黑頭因子送達毛孔深處,深入溶解 黑頭。
雪松萃取精華能幫助肌膚油水分泌,持續使用,能預防黑頭形成。
 
===========================================
話說小妹一向都有唔小黑頭... 咁我之前一向都係用個D黑頭貼的 ..
之前其實用開"詩萊雅"都覺得OK的 .. 同埋佢有支收毛孔的 ... 都几好用 .. 我好like的 ..
咁我前排用灑 . 走去買的時候 .. 見到 neutrogena D 隻新出的 做 promote 丫 ..
原價 99.9 一盒 ... 而家特價 149 兩盒呀 ..
佢一盒有8支 @ 5g , 我諗我自己每次應該都唔洗用一支的 .
所以就試下 ..
買左回家咁耐 .. 今日第一次用呀 ..
開左一支 .. 其實佢一支有好多呀 ..
我 , 阿妹 , 阿媽 每人 only 用係個鼻到 ... 支野仲淨好多..
我諗我地可以每人用多一次.. 即係如果一個人用 , 應該最小可以用六次丫 ..
當d膏係手時都無熱的feel . 但一搽上個鼻到 .. 真係feel到暖暖地 . 好神奇呀 .. 
之後我係到按摩下 ... 一路按一路見到好多好似油的野 .. 我估係好表面的黑頭仔 ..
用完後覺得好似小左小小黑頭咁 ..
之後我就洗下磨沙 .. 再用冰凍爽膚水來收毛孔 ..
最後搽反之前 "詩萊雅" 個d 收毛孔就 perfect 啦 .
總結 : 
都几好用 .. 真係小左 .
會keep住用 .. 看下用灑一盒 . 8支後會唔會真係無乜黑頭 .. 

沒有留言:

張貼留言