2010年10月20日

新娘子上妝前只需7分鐘 ... 佢就可以幫你急救皮膚 [Orlane]

做新娘子 . 當然想大日子當天可以做個靚靚新娘啦 ..
但有時 . 因為前一晚睡眠不足 . 或者緊張到訓唔覺而令到d皮膚唔好 ..
咁有咩辦法可以補救呢 ??
早前參加左 Orlane 搞的一個 "LIGHTBOX魔法護膚旅程"


我竟然有幸被抽中成為其中一位試用者 ~~~
真係勁開心呀 ~~~
咁收到通知後 . 就book左去佐敦永安個個專櫃到拎產品 ..
當日去到 .. 係由經理 - 張小姐負責幫我的
佢先簡單咁幫我分析下我d皮膚 ...
咁之後因為今次中獎內容有一 part 係安排美容師即試教我用上面的 ..
當日因為我個樣好累 , 所以張小姐好好人咁話送個 facial 比我做 ..
仲送埋人手通淋巴 ...
成個過程除左用左 lightbox 既 product 外 . 仲做埋通淋巴 ..
面同眼既時firm 左 .. 真係好勁呀 ..
之後當然係例牌 sell 我啦 ...
不過我見個美容師手藝都好好 .
所以就失手 .. join 左佢地個 facial 
好啦 .. 跟住就當然要介紹下我拎到的產品啦 ..
主打係
"Lightbox 閃亮肌.魔法寶盒" - 2次試用

用法好簡單 .. 只需要 7 分鐘
不過係 d 7分鐘開始前 , 當然係要先洗乾淨塊面啦 ~~~ 最好做埋 peeling .. 跟住就開始啦

首先係由眼開始 , 先由眼既周圍搽上閃亮眼眸凝采眼霜 , 輕輕按摩 ...
等到d眼霜完全吸收曬後 .
就敷上閃亮眼眸凝采眼膜
佢係有助舒緩緊張肌膚 , 可以比眼部肌膚徹底休息...
跟住 . 係d個時候 ... 就預備定閃亮面膜
只要將面膜粉倒入面膜霜小圓盒入面 , 攪埋一齊, 直到形成細滑泡沫咁 .... 然後敷上面部肌膚, 避開眼部肌膚, 大約等最後5分鐘..
7分鐘後, 除去眼膜, 跟住按摩下塊面, 咁可以有助吸收閃亮面膜精華,
跟住用爽膚水抹左面膜 ..
最後 .. 搽埋個閃亮塋肌面霜
短短 7 分鐘 ... 咁就可以急救護膚啦 !!! 
真係好正呀 !!!! 

最後 Orlane 仲送左套 travel set 同埋 靚靚化妝袋 比我地d新娘子 ..
可能for 我地去 honey moon 都可以用呀 ..  , 真係細心呢 ~~~

沒有留言:

張貼留言