2010年10月10日

智能修腹腰帶 點解好用 ???


其實最近都有好多廣告 ... 介紹過好多不同既條腰帶 ..
之前我都有心動過想去買 .. 但就因為成日諗 .. 係咪真係有用架 .. 所以就無買到 ..
其實當時男友已經叫我自己做下 research .. 看下係咪真係有用 .. 如果係有用的 .. 買來一試都可以 ..
但我實在太懶啦 ... 所以一路都無行動過 .
而今次 .. 真係要好多謝 Slendertone x esdlife 比d次機會我 ..
除左可以親身試用d個智能修腹腰帶外
而且仲搞左個garthering , 話比我知條腰帶的功效 ..
我真係 一萬 個感激 ... 
好啦 ... 我而家要為大家分享下 , 當日 garthering 時 . 我所了解到的 Slendertone 係一個咩品牌來啦 ~~~
先係小小佢公司的介紹 :
Slendertone是愛爾蘭醫療儀器製造商Bio Medical Research旗下兩個部門之一
消費產品 - Neurotech
醫療產品 - 全球電子肌肉鍛煉 EMS(Electronic Muscle Stimulation)產品之領導者. 透過水性膠質 , 電極將脈衝電流穿過皮膚刺激肌肉收縮及放鬆, 從而使肌肉結實

由2000年起, Slendertone已出售超過三百萬具肌肉鍛煉儀器. 在日本銷售超過五十萬具; 在韓國每月賣出一萬具; 英國著名個人護理連鎖專門店Boots是其主要客戶之一, 2008年對Boots的銷售額超過二百萬英鎊.
 原來 Slendertone係10年前已經開始賣緊 d一d 肌肉鍛煉既產品 .. 但香港就近年有好多d一d產品 ... 莫非Slendertone先係d個產品的表表姐 ??
唔理d個住 ... 再看下有無其他認証先 ... 而家周街d產品都話有咩認証先叫好野 ...
Slendertone 都有臨床驗證
Slendertone產品符合美國FDA (美國食品藥品管理局)
歐盟Medical
韓國KFDA等醫療產品標準
 雖然都唔係好明d一d係咩認証 ... 不過最緊要看下個驗証 result , 再看下先 :
關於Slendertone產品研究結果

"使用八星期後腰圍減掉1.4吋"
Dr.John Porcari 之LaCrosse2003年12月研究結果
 "使用八星期後腰圍減掉1.4吋", 好勁呀 .. 不過當日 elise 話 之前有一班試用朋友 .. 最強個位可以減到18cm .. 即係差唔多成6-7吋呀 !!!
聽完後 .. 我覺得我一定要努力下先得 ... 向住d個目標進發 !!! 
最後我仲發現 ... d條腰帶真係超岩我d一位 太懶人 !!!  點解 ... 就係因為d句
戴上20分鐘,等於做了120下sit up!
"其實原理係用 EMS(Electronic Muscle Stimulation)來緞練肌肉,這個原本用於物理治療的技術,可達到如做 Sit Up 的收腹、緊緻效果"
講到真係好正 ... 100%吸引啦 ..
而且又放便 .. 帶住佢 .. 又可以周圍行 .. 又可以打機 .. 又可以睇電視 .. 哈哈
好啦 .. 我又要去修腰啦 ... 明天再比大家看下條修腰帶的真身啦 ~~~ 

沒有留言:

張貼留言