2010年10月28日

唔去角質 .. 點保濕 !!!! [Dr. G - Trouble Care]

大家有無諗過 . 要皮膚可以真正飲飽水之前 .. 要做d咩呢 ???
無錯啦 ... 我諗好多朋友仔都一定答岩 ..
答案就係 .. 要先去角質 ..
因為普通既洗面 .. 係唔足夠令我地皮膚上既垃圾清洗得一乾二淨
所以 ... 我地除左每日都要洗面之外 ...
一星期最少要做一或者兩次去角質既護理 ...
咁今次要為大家介紹既就係佢
Dr. G - Trouble Care < 保濕淨肌角質更新凝膠 >
HKD$160 / 120ml ~
原產地 : 韓國 ( 本人勁鐘意韓國野 ... 因為感覺上所有韓國產品都好有保濕成份 )

收到後 . .當然都係要上網check下啦 ~~~
網上資料如下 :
***************************************************************************
產品簡介
當皮膚滿佈油脂、污垢及老化角質,皮膚看起來就會變得暗淡粗糙,而缺水問題更會讓毛孔看起來粗大。
Dr. G 保濕淨肌角質更新凝膠含有萃取自棉纖以及樹皮的天然成分,有效袪除老化角質,讓肌膚乾爽清透。

使用方法
建議每周使用1-2次,根據肌膚類型決定: 油性肌膚—每周使用1-2次;中性肌膚—每周1次;乾性肌膚—每月2次
  1. 清潔後,取適量於沾濕的肌膚上,避開眼部及唇部。
  2. 用手指輕輕拍打2-3分鐘。
  3. 用清水洗淨即可。
    *敏感肌膚,請勿大力揉搓皮膚,按摩時間也不能太長。加以輕輕按摩效果會更明顯。
成份
  • 袪除老化角質
    純天然成分,萃取自棉纖和樹皮,有效袪除老化角質,無刺激性。
  • 收縮毛孔
    漆樹提取物、柿葉提取物以及萃取自東歐的磨菇的毛孔收斂劑,有效收縮毛孔,讓肌膚平滑細緻。
  • 高度補水以及舒緩肌膚
    含有的Phyto-Oligo,具有高效的鎖水功能,以及蜂蜜精華,在去角質以後能夠及時補充皮膚水份,並且避免水份流失。
***************************************************************************
睇完簡介 . 就睇下我既試用報告啦 ~~~~ 
都好大支下 ~~~~
看下我隻未only用潔面產品洗完的手
好似都好正常 .. 無乜特別 ~~~
好 ... 開始用啦
嗯 .... 好似涼涼地 ... 有d似"樹茶油" 個d味 ~~
都唔難聞 .. 用係面到都可以接受
輕手推開 , 再加以按摩
唔洗几下 . 就已經出現左好多好似擦膠碎的物體 ~~
仲要係灰灰地色咁 .. 好 dirty 呀 !!!!! 
跟住就過水
嘩 ... 隻手直時白左 ... 仲無d好緊既感覺 ..
好水潤 feel .. 
我都話我鐘意韓國野架啦 ...
又一證明 .. 韓國野連做 peeling 後都唔會有緊緊的感覺 ..
好水潤呀 ..
正呀 !!!! 


 thanks 

沒有留言:

張貼留言