2010年10月15日

給自己每一個特別的晚上 ~~~ [Origins]

多謝 BE 同 Origins 帶給我每一個特別的晚上 
當晚去到 workshop , 桌上已經放左好多野
皇牌產品 :
佢地仲好細心咁預備左野食同飲品比我地
跟住好快就開始個 workshop 介紹 ..
以下就係 origins 姐姐的介紹
咁之後就當然係介紹皇牌產品
Make A Difference™ Night肌膚再生修復晚霜
咁佢既成份係 :
仲有一d臨床測試
最後就又係佢地家庭大合照啦 ~~~~
當晚個 workshop 真係令我學習左唔小野 ..
原來晚上既修護真係咁重要架 ....
當日出席完後 Origins 仲每人送左份禮物比我地 , 就係佢地既皇牌
一收到 , 已經急不及待開來用啦 ...
一打開 , 已經有淡淡既清花香味 ... 個味好得意 ... 清清地 .. 好舒服既感覺 ~~~
之後就試上手 ..
質地好輕型 .. 個感覺好水潤 ...
輕輕推開 . 好容易就搽曬全隻手 ...
好水潤呀 ... 感覺脹卜卜的 ..
好舒服 ...
而且佢仲 last 得好耐呀 ...
而家晚晚用 ... 到第二朝都仲好水既感覺 ... 
今次真係要好多謝 BE 同 Origins 今次比我試用 ... 

沒有留言:

張貼留言