2010年12月9日

一日一杯 .. 好似真係 work 喎 !!!! [Kanbo Pomegtanate Juice]

話說係個多月前 ...
係 facebook 見到有人話有得試飲 ...
咁對一個由細到大都好鐘意食紅石榴的人來講 ... 仲唔即刻飛去登記咩 ~~~ 
就係咁 ... 我接觸到我第一支的 " 紅石榴汁 " 啦 ~~

放係公司 ... 放便平時飲用 ...
其實以前我只係會覺得佢好好味 ... 係唔知道原來佢好多功效架 ...
而佢係有咩功效 ... 先等我係到為大家介紹下 

紅石榴的好處在人類史上己經有幾世紀之久,西南亞洲當地人的傳奇:  紅石榴是一個大而多籽的水果,傳統歷史上為人熟悉的是它獨特的醫藥成效。 紅石榴在科學上被證實是有利於身體健康的養生水果。它富有很強的抗氧化劑,可以幫助保護身體不被自由基的侵害。     
紅石榴最出名的,是它縕含豐富且強而有力的抗氧化物質。有研究顯示:紅石榴汁的抗氧化功效,是綠茶和紅酒的3倍!
紅石榴汁其它保健功效:改善勃起功能障礙、降低乳房和攝護腺癌的機率、治療腹瀉和過早老化。


New York, July 5, 2008美國洛杉磯加洲大學UCLA對健康飲品,做了一個新的研究,紅石榴被列為最健康果汁!
每日一杯紅石榴汁,即可得到八大健康好處!
根據多個科學研究報告顯示,紅石榴具有以下八大好處:
1. 抗氧化物質含量最多的水果。
2. 能改善血液循環、調整血壓、降血脂膽固醇。
3. 可清走血管內壁積聚脂肪,使令血管內暢通無阻。
4. 增強心臟機能,有效減低患心臟病風險。
5. 維持健康的膽固醇和甘油三酯的水平。
6. 幫助改善及維護前列腺的健康。
7. 促進改善和增強生理機能。
8. 有助舒緩關節炎。
*********************************************
其實睇完咩 8 大好處後 ... 真係信的有几多丫 ... 我都只係抱住一種試下的心態 ...
所以拎左回公司後 .. 真係好乖咁一日一小杯 ,
我每日飲的份量大約係半個紙杯的容量 ~~~ 如下圖

血紅色咁 ... 咩味呢 ??? 係咪真係同我平時食個d一樣味呢 ... 好 , 試下先

飲 ... 飲 .... 飲 ...... 好 .... 飲到尾之前比大家看下

大家唔洗驚 ... 一點點 黑色 其實係紅石榴d種子 ... 大家記得飲埋去呀 ... 好有益架 !!!!
好 ... 終於飲完 ... 咩味 ???
真係同平時食個d紅石榴一樣味 ... 小小酸酸地 .. 我接受到既 ...
如事者 ...
1日
2日
.
.
.
.
.
10日
以一支 $55 / 1000 ml 的 ... 我以每日一小杯的情況下係可以飲到 10日的 ...
即係平均 $5.5 一日 ... 咁飲左佢有咩功效先 ~~~

嗯 .... 我個人就覺得有以下 : 
1. 皮膚好左 , 大家都知我係夜鬼啦 ... 晚晚無 2 點都 1 點 ... 但d skin 都好左 .. 唔知有無關
2. 就算晚晚唔夠訓都好似唔會好累 , 個人都keep 住有精神
3. 便便好左 ... d個最明顯 .... 我諗同石榴汁真係有關 ...

就係因為自己試過 .. 所以會回購 ... 今次仲要買反屋企同屋企人一齊 share ... 
佢而家仲做緊promoto 鬼咁抵tim呀 .. 哈哈 ~~~ 
要多謝 kanbo 比個機會我試飲 ...

沒有留言:

張貼留言