2011年3月31日

人地出升級版時 .. 我仲用緊舊版 [Neutrogena]

話說 Neutrogena Fine Fairness 已經出左升級版 ... 但我就剛剛先拆開支舊版來用 ...
講反支野 ... 係之前參加活動時抽中的 ...
因為當時仲用緊其他野 .. 所以一路將佢放擺一邊 ...
最近 ... 真係需要開始美白 .. 所以我就諗起佢啦 ~~
佢個樣真係白雪雪 .. 好靚咁呀 ~~~
看下 .. 佢既設計 .. 又係我最愛既 吱吱裝
又係試用時間
吱一下既大約份量 .... 其實搽面都ok足夠 ..
不過晚上我搽時 , 我多數吱兩下 ... 搽厚小小當full下 mask 咁 .. 哈哈
質地好滑 .. 好易推開 ... 仲好香tim呀 ~~~
轉個頭 .. 按几下就好快咁吸收曬啦
上面感覺真係好舒服架 ... 美面效果我都覺得好好呀 ...
我覺得面部膚色平均左 ... 同埋紅印減淡左 ...
最搞笑係我覺得自己面上個粒墨都淡左 ...

我覺得佢支舊版都咁 work .. 我估佢新版應該會再勁d ...
想美白的朋友 .. 可以諗諗佢呀 ~~

沒有留言:

張貼留言