2011年4月8日

通淋巴真的可以廋面嗎 ??? [Orlane]

大約係大半年前去做左個試造 facial 後 . 就被佢既通淋巴效果深深咁吸引左 ~~
因為個次真係超有效果呀 ~~ 所以最後就 join 左 ~~~
事隔咁耐 ... 係結婚前終於要立定決心 .. 去完左個 course ..
因為佢個價錢都唔平 .. 咁我只係有錢 join 6 次咁大巴 ... 所以要好好plan下几時去做係最有效啦 ~~  
上星期六 . 我終於去左做第一次
其實我個人真係唔係太鐘意係個商場到做 facial .
因為感覺上 , 無乜安全感
而且佢價錢仲咁貴 ... 所以覺得唔係好抵 .. 哈哈
我係在永安個間分店做facial 的 ..
去到 . 美容師 tina 就安排左我入房

一間房仔 .... 真係得張床 ... 好簡單
係牆都有塊鐘 . 牆角就有d用品

不過佢d到都無得洗頭 .. 我都唔明點解會有風筒囉 .. 哈哈 
跟住就有d儀器 ... 





不過我做個個係全人手 facial 所以唔會用到佢地啦 ~~~~
好 ... 開始 ...
因為d個係通淋巴facial
所以最大效果應該唔係保濕個d ..
所以等我先比大家看下我未做 facial 前個樣先





唉 ... 就結婚啦 .. 個樣仲係脹卜卜 ... 想死 
好 .. 開始 facial
其實成個 facial 好簡單 ...  
先係洗面 ...
跟住就磨砂 ....
再來就係 full 第一個唔記得係咩既 gel mask





跟住就搽左d mask
then 就開始今日既重頭戲 ...
通淋巴 ...
不過我覺得今日個美容師做的 . 同我上次試做的好唔同 ...
佢比我感覺以平時按摩 多過似通淋巴囉 ...
不過無計啦 .. 無得指定美容師 ... 同埋又比左錢 .
都無辦法 ... 是但啦 ~~ 
我記得上次明明通左成半個鐘 ... 今次唔洗一陣就搞點 ...
之後就到 full 反個保濕 mask ...





好啦 ... facial 就咁就做完 ..
全程大約用左一小時啦 ...
到走之前都影多張相比效下 ...





分別效果點呢 ???
我心理上總係覺得上一次試做時好好多囉 ...
等我將兩張相放埋一齊比大家看下





係我張相d角度問題 .. 還是真係有用呢 ???
真係唔知啦 ..
不過仲有 5 次 .. 我點都會去做埋的 ..
哈哈 ... 

沒有留言:

張貼留言