2011年5月31日

靚的代價 ~~~

結婚前去左做 GEL 甲 .. 靚唔靚先


GEL 甲真係好靚架 ..
不過靚真係要付出代價 ..
做左個 GEL 甲已經2個几星期.. 其實都唔係話好長 ..
但我已經開始唔習慣 .. 成日都想去拆 .. 但又無時間 ..
點之 ... 咁就出事啦 ...
昨日係搭車 .. 唔覺意一個無情力 .. 一撞 .. 就反甲
係GEL甲+新甲一齊反 ...
係反個一刻... 我仲見到甲同肉分離 ..
真係而家諗反都痛 ...
跟住係條街流曬血 + 唔知點做既時候 .. 我唯有用膠布包實佢
希望佢自己會痴反埋啦


跟住今日就超極速咁去拆甲啦 ...
費時一陣其他個九隻都有事就大獲啦 ~~

拆後 . 就打回原形啦 ~~~

經過D件事之後 ... 我決定我一世都唔會再做 GEL 甲呀 !!!
因為真係十指痛歸心 ... D個痛 .. 真係唔想再試 !!

沒有留言:

張貼留言