2011年6月29日

洗面都要環保 ?? [Origins Checks and Balances]

今年四月 .. 主張「天然為本‧科學為證」既 Origins 推出左兩款限量皇牌版潔面系列
今次有幸可以試用到其中一款

Checks and Balances 衡膚泡沫潔面霜 $170 / 150ml

個包裝好得意 ... 有個 Recycle 既標記 ... 一睇就知係環保產品 ..
佢既成份有 : 電氣石、天竺葵、薄荷、薰衣草和佛手柑等 , 所有成份都係天然既 ~~
功效 : 有效滋潤面部乾燥既地戶 , 仲可以平衡面部的油份同水份 , 洗完面仲唔會繃繃緊咁 ...

其實我一向都唔太鐘意用d牙膏裝既洗面 ... 因為唔方便丫麻
但d一支有d唔同 ... 就係因為原來佢全支既包裝都係用環保物料去做 .. 而且個樽蓋用係100% 可循環再用 ,
可以做到咁環保 .. 真係麻煩小小都要用佢啦 ...
好 .. 又係時使用一用啦
白色牙膏咁 .. 有d好清既香味 ...
我第一次用時 . 已經覺得好有種似層相熟既氣味  ...
之後老公一用 .. 就問 .. 點解咁似以前 "x箭"個隻香口膠味既 ?
哈哈 ... 我聞聞下都覺得真係好似 ... 好香呀 ~~~
用之洗 , 用水濕一濕 ... 跟住就吱 d 係隻手到 , 慢慢加小 , 之後起泡
因為屋企仲未買起泡網 , 所以用水 ... 最後搞成咁
起得好小泡 .. 真係無用 ..
跟住就洗洗洗 ... T字位特別加小小按摩 ...
等D cleanser 可以深入D咁去清潔一下 ...
之後就 .... 搞點就白雪雪啦
用左咁耐 .. 真係好 Fresh 呀 ..
老公最鐘意一朝早時用 .. 佢話個種未可以令佢醒晨一下喎 .. 哈哈
我就反而好鐘意佢去油同保水個種感覺 .. 可以令我唔再係d個 smmer 日日油面見人 ..
真係正呀 ..

大家記得 .. 以後洗面都要環保一下呀 ~~ 真係work架

沒有留言:

張貼留言