2011年7月4日

又一韓國新品牌 [Dr. Jart+]

一個新產品 . 要吸引到人 .
首先就係靠個樣 ...
一見到水藍色就諗到 ... 一定係好保濕 ..
單靠文字 . 你估到係邊個新品牌嗎 ??
就係佢
Dr. Jart+
最新推出的一條新 line .. 
package 真係好靚 .. 好吸引
而我今次有幸得到既試用就係
平衡清爽毛孔緊緻精華
HK $268 (30ml)

產品介紹 :
不含防腐劑、酒精、香料及色素(4 free),深入暢通毛孔,調控油脂分泌,具紓緩作用,能即時舒爽肌膚,高效補濕,提升肌膚細胞含水量,撫平柔滑肌膚,收緊過份擴張的毛孔,增添彈性,清爽配方適合男女使用

我見支野既包裝係貼左張 label , 我估係 for 確保每支都係新的

不過其實我覺得貼左都無乜用 .. 因為太細張 .. 無乜保障性 ~~
跟住打開來看 .. 又係我最 like 的 支支 裝 ~~

鐘意 支支 裝係因為每次份量會易d控制 . 同埋唔會每次打開令 d cream 接觸到空氣 ..
感覺上會衛生d同埋安心d .. 哈哈

奶白色的 cream ... 好水質地 ...
份量 , 因為試上手 ... 所以圖中係好細力咁支一下的份量 ..
聞一聞 .. 有好清新的味道 .. 令人有 relax 同 refresh 既感覺 ~

跟住打圈按摩 .. 令d cream 吸收得快d同好d

好快就吸收曬 .. 好清爽 ..

每次搽完個人都好 relax feel ..
同埋保濕 & 控油的功能都好好 .. 係 summer 大熱天時 .. 搽左後 .. 出街都唔會好快出油 ...
而收毛孔方面 .. 因為只係用左兩星期左右 .. 小小收毛孔都有架 . 不過唔會係好明顯 , 所以要繼續 keep 住用先知係咪真係收到毛孔

如果 summer 平時都有出油的你 , 或者毛孔好明顯的你 ...
都可以考慮試用 Dr Jart+ 的產品 ...
^_^

沒有留言:

張貼留言