2011年7月22日

原來抗皺產品係咩年齡都需要用的 !!! [S-Clinic] + 無聊自拍 .. 哈哈 ~ ...

可能因為我天生都肥既 ..
所以一路以來 .. 都唔覺得自己有咩紋 ...  哈哈
但嫁左人後 .. 成日都覺得額頭仔多左好多紋咁 ...
死囉 !!! 唔通真係老左 ~~~
真係係時候搞搞佢 ...
今次就出動佢 ..
S-Clinic
多元抗皺活膚精華
$158/50ml

唔知大家有無見過佢呢 ..
佢係一個韓國品牌來架 !!
連韓國權威既皮膚整容醫生都推介
(唔通用完會有整容咁既效果 )
以下係官網介紹
S-CLINIC多元抗皺活膚精華內含多種成份,包括魚子精華、納米輔酶 Q10、膠原蛋白、 彈性蛋白等,不僅珍貴更營養豐富,有效提高肌膚抵抗力,促進健康細胞再生,塑造緊緻的面部輪廓,令肌膚回復細緻柔滑,每晚只需擦上精華素,就可為皮膚帶來重新的活力。
成份都有好多 :

成份及功效:
魚子精華增加肌膚彈性,緊緻及拉緊肌膚,並具保濕和防護肌膚提早老化,能顯著減少細紋和皺紋。
納米輔酶Q10有效地徹底撫平面部幼紋、皺紋及對抗衰老,激發及促進肌膚更生,有效使皮膚變得緊緻及柔軟,保持肌膚水份平衡及長效保濕。
膠原蛋白:抗衰老及去除皺紋,增加皮膚保水能力,提高保濕效果,調整皮膚表層油脂及水份的平衡,令皮膚變回光滑、柔嫩、緊緻。
彈性蛋白幫助膠原蛋白迅速更生,增加肌膚彈性及收緊鬆弛部位,有效改善肌膚質素,使肌膚回復青春。
使用方法:
早晚潔膚爽膚後,取適量精華素直接輕塗於面部,按摩直至完全吸收。

咁其實佢個盒既背面都有寫曬d一d野 ..
嗯 .... 咁好簡單啦 ~~~
拎到反屋企 .. 拆盒

又係我最愛的 支支 樽 ... 真係好方便呀 !!!
跟住就比大家看下 ... 我額頭上個d紋仔 ...
都唔明 .. 點解成塊面都無紋 . 係唯獨個額頭成日都有d紋 ~~~
支一下的份量 !!!
一下的份量係足夠一塊面架啦 ....
但如果你晚上開冷氣 .. 我建議用兩下 ... 因為可以補濕得再好d !!!
起身時都仲好水 .. 好正架 ~~~~
跟住搽上面啦 .... 我每日用完都會再加按摩係個額頭仔 ..
等佢吸收多d ...
最後 ... 以下係我用左兩星期既紋果 ~~~
哈哈 .. 真係唔係講笑 .. 效果比我想像中好 ...
d紋已經無咁明顯 .. 抗皺功效真係一流 .. 真係要 keep 住用先得呀 ~~

最後 ... 咁耐無見 ... 等我來張無聊自拍先 .. 希望無嚇親大家啦 ~~~ 哈哈
S-Clinic 係萬寧獨家產品 ...
咁家萬寧做特價 ... 正價貨品7折 ..
大家真係快d去入貨啦 !!!
呀 ... 差d唔記得話比大家知 .

沒有留言:

張貼留言