2011年11月1日

原來多泡唔一定好......... [ Biopha Nature 法國有機蘆薈洗髮露 ]

話說我用洗頭水時 ... 通常都會選擇一D多泡的 .. 
點解 ... 因為多泡感覺上好似乾淨D丫麻 .. 哈哈 .. 

但經過今次之後 . 我對洗頭水多唔多泡開始有D改觀 ... 
就係因為佢
Biopha Nature 法國有機蘆薈洗髮露 
($ 75 / 400ml)

佢背面都有好詳盡既介紹 . 
Biopha 得到ECOCERT 歐盟最高有機驗證認證 , 全有機天然成份 , 配方不含含皂鹼 (Soap-free) , 唔會刺激眼晴 ,仲有效減少掉髮 .

仲話明係 "Made in France" ... 好正咁 ~~~ 

同埋 Biopha 仲對我地同地球作出5 不承諾 ... 

  • 不含 基因改造物質
  • 不含 Paraben, 苯氧乙醇, 矽及聚乙二醇
  • 不含 人造色素
  • 不含 氯
  • 不含 動物測試



講到咁好 .. 當然要試下啦 ~
我d頭髮通常都要日日洗 ... 因為我出油的程度都好高同好密...
就好似咁 ... 早上洗完 . 當晚已經會變成咁
 
咁試用下d支洗頭水先 ... 

支支支 ..... 支出來黃黃地 .. 無乜味的洗頭水
用上頭 


洗呀洗呀 .... 無乜泡喎 .... 
洗完吹完 . 個頭好爽 ... 
keep 到反公司個樣都仲好順tim 

d個頭我 keep 左兩日 ... 都好ok喎 ... 
唔知係咪因為蘆薈都會有保濕成份 .. 所以油小左呢 ?? 

最後 .. 我都覺得d支野几好用 .. 唔知佢會唔會有埋護髮素呢 .... 
因為無護髮素用總係好似差d ... 
除左第一次係就咁試用後;而家我都會配上自家護髮素用 ... 
會再順d同滑d ^_^ 

沒有留言:

張貼留言