2011年12月13日

入煮樂 @ 12.12 [ 附食譜 ]

我諗各位網友都知 .
詩詩結婚後都有煮飯的 ...
但因為 facebook upload 相太方便 .
所以都好小係到同大家分享 ...
所以我決定以後記得的話 .
都會係到同大家分享我既入煮樂 ...
同埋會mark低埋食譜 ..
等大家多多指教 ~~~
昨日 .... 煮左個西餐 ....
先來個罐頭湯  
海鮮磨菇湯 .....

跟住就係 ... 德國咸豬手
材料:
急凍咸豬手1隻 / 洋葱1個 / 甘筍1條 / 西芹4條 / 啤酒1大罐 / 水2罐 / 蜜糖適量

做法:
1) 洋葱 & 甘筍 & 西芹洗淨去皮切粒備用
2) 咸豬手解凍後放入滾水中 , 出水10分鐘 , 用開水沖淨抹乾 , 在豬手上界三刀
3) 燒油2湯匙 , 爆香洋葱 & 甘筍 & 西芹 , 倒入清水2罐(我用反啤酒罐去量)及啤酒煮滾
4) 放入豬手 , 以慢火煮1小時 , 取起瀝乾
5) 預熱焗爐至220度 , 豬手塗上蜜糖 , 置焗爐焗約40分鐘至皮金黃香脆即成

**** 超好味 ... 我真係好鐘意食豬手 .. 又易整 ... 只要屋企有焗爐的話 . 大家都不況試下 ***

之後就係 : 蒜蓉海鮮炒意粉
材料:
意粉1/3包 / 蝦10隻 / 帶子10粒 / 蒜頭1整(要磨蓉)

做法:
1. 煲水 , 水滾放鹽小許 , 再放意粉 , 煲至意粉半淋即可 , 瀝乾
2. 2茶匙油起鑊 , 爆香蒜蓉 , 加入蝦和帶子 , 加小小水焗一焗去 , 等蒜蓉出味
3. 加入意粉 , 快手兜勻後轉細火 , 再焗3-5分鐘 , 食得

** d個好簡單 ... 又好好味 ... 只係少少蒜蓉好帶得出海鮮既鮮味 ... 好正 ...  **

最後配上老公最愛的紅酒
d支酒好新 ... 但就超吸香 ..
係花香 .. 好正 ...
可能因為係新酒 , 飲落無之前飲開個d咁多感覺.
佢感覺好簡單 ... 但都几好飲 ..
正 ~

最後來個大盒照

沒有留言:

張貼留言