2011年12月29日

去豆有妙法 [巴黎雪完美 - 去豆無印修護精華素]

講真 ... 我真係一個好好好少生豆豆的人 ..
所以真係唔知用咩好的 ..
前排 .. 因為食左佢 !!!

可能清熱毒太強 ... 所以就d豆豆就不停咁爆爆爆 !!!!
搞到好樣衰 .. 真係好唔想見人 ...

跟住 ... 我就好苦惱咁係屈仔萬記 ... 行行行 . 睇睇睇 ...
看下有無咩岩我用 ...
最後 ... 我謄粗粗咁買左佢
巴黎雪完美 - 去豆無印修護精華素

平平地 . 唔記得几錢 . 總之唔洗 100蚊 ....
博一博啦...
見個盒講到 .. 成份同效用都好強勁咁 ...


反到屋企 ... 拆開看下

細細支 ... 同埋佢將個過期日都印埋係個支野到 .

真係几好 . 因為好多都印係個盒到 . 其實我地點會kee個盒呀 .
擺擺下都唔知几時過期都唔知呀 ~~~
之後 .. 看下佢個嘴 ...

係吱吱裝 . 好方便控制份量 ...
你吱小小係粒豆上面又得 . 吱多小小搽曬成面又得 ... good !!
質地 ... gel 來的 ... 好易推開同吸收得好快 ~~

用左大約一星期後 ... 我塊爛面同d豆豆都有救啦 !!!

一個星期 ... 都退左好多 .. d印仲續漸咁減淡緊 ...
真係几 work ... 唔錯唔錯 ..
以後都要放定支係屋企看門口先得啦 ~~~
***************
除左留言 . 有咩仲可以 email 比我 : tansilvia@hotmail.com
Love & Thanks ~~~ 

沒有留言:

張貼留言