2012年2月19日

Honeymoon之旅 - 蘇梅&曼谷 [Day 2]

Day 2 : 蘇梅 Local tour Snorkelling trip

一天的新開始 ... 去食反個好美味的早餐先 ...


腸仔煎隻蛋 ~~~ 食飽飽後 .. 就開始我地今日既行程:Snorkelling trip

D 個 trip 我係香港已經 book 定 ... 每人thb1600 .. 大約係 hk400左右 , 包朝早去唔知咩島暢游浮潛 , 一餐Lunch 同埋 晏晝係個大海度浮潛 ~

朝早大約八點就有專車到酒店接我地去碼頭 ~~~

去到碼頭 , 有職員幫我地係手度帶上一條繩 , 佢解釋話係用黎識別團友


老公話 .. 乜咁兒戲呀 , 萬一浮潛時甩左點算 , 咁咪唔洗上船 ... 哈哈 ...

我又無諗過 .. 因為打左死結 .. 我諗 . 無咁易甩掛 ~~~~

跟住係未夠鐘就周圍影 ... 係碼頭對出好遠有個好靚既觀音 or 佛 ...


因為太遠太遠又背住睇得唔清楚 ~~~~

跟住就預備上船出海啦 ~~~


泊最出個艘就係載我哋去玩嘅船 , 咁大架應該夠穏唔會拋掛 ~~~~
開船後 ... 沿途有d島 , 石 , 屋咁 .... 但d屋起到咁近海邊 , 真係唔怕水浸架咩 ???


跟住 ... 坐左個領鐘左右就到 Koh Tao , 佢係蘇梅其中一個出名既島 ,
不過d到唔係我哋行程之一 , 我地只係路過 .. 哈哈

跟住我地就轉船去個島仔 .... d個時候仲獲派浮潛豬咀同救生衣


但無專人講解 , 唯有靠自己領悟點用啦 ~~~~

跟住就係要去浮潛個個沙灘啦 ... 咁要再轉一d超細的船 .. 
咁因為怕整濕部相機 . 所以就無帶啦 

只係帶左部防水相機 . 影下個海底 ... 陸上d靚景就無得post相啦 ~~~~

去到玩水 . d個沙灘真係好靚呀 ... 水清沙幼 , 同埋 . 真係有魚架 ~~~~

第一條比我見到的魚 ~~~~


玩到最後 ... 仲無lala有一大堆魚游埋來 .. 好正呀 ~~~~


跟住上反船 ... 就預備 lunch time啦 ~~~


一個個大大膠盒 ... 入面就係我地既 lunch 啦 ... 有咖喱雞 , 雜菜 , 仲有炒菜等等 ... 
飲品就有溝粉凍檸茶 ~~

味道方面 ... 就一般架啦 ... 不過岩岩做完運動 ... 最緊要係食得飽啦 ~~

食飽又繼續行程 , 大船駛到去某個沙灘對出就停左 , 附近都已經有船泊係度 ~~~

跟住大家就可以跳落海 .... 玩水啦 ~~~~


我地就先係船上到玩鍡魚 .... 超多魚仔呀 ~~~~


玩到大約3點左右就回程 . 差唔多4點終於反到地面 ... 咁個 trip仲有包埋專車送返酒店 , 總括嚟講呢個Day trip都唔錯呀 ~~

咁因為今日玩足一日 . 超累 .. 所以最後決定同老公係酒店食反個燭光晚餐 ~


酒店餐廳環境清優典雅 , 周圍都揚溢住浪漫氣氛 ~~~

今日本來想兩公婆一人一個棷青 .. 點知餐廳話得反一個 .. 唔通成個蘇梅都好缺貨 ??

所以老公最後又叫左'青檸特飲'



跟住就到我地個晚餐


前菜係泰式米通 , 味道一般 . 無特別 ...

再來青咖哩雞、咖哩炒蟹、炒飯 , 全部都好好味 ... 正呀 !

最後係戲肉 , 我最愛的芒果糯米飯 .....


d到將個原本好簡單的糯米飯 . 整到好似壽司咁 ,

外表好靚 ... 而味道仲超正 !!!!

芒果超甜 , 糯米飯好味 , 無得頂呀 !!! )到而家仲回味緊 ~~~~)

呢餐埋單都只係港紙二百五 , 超值呀 ~~~

受完豐富嘅晚餐後就反房休息lu ~~~

第二日行程 ~ 完 ~

沒有留言:

張貼留言