2012年3月16日

15分鐘 - 極速叉電的好幫手 [Elemis]

各位姊妹 .. 香港人人生活繁忙 , 真係日日都好勞累
每日收工已經唔早 . 如果每星期你再叫我抽 100 分鐘 或者 120分鐘 去做個 facial 或者 按摩護理去令皮膚好好休息的話 ... 我真係無咁多時間 ....
同埋 . 如果一星期只係做一次 或者一個月只係做兩次 , 咁事實上又會有用嗎 ??

今次 .. 收到一個好特別的邀請 ... 可以去親身體驗一個只需要 15分鐘就可以叉電完成既 facial !!!
大家無睇錯 .. 真係 15分鐘 ... 就係咁短時間 !!!
但 .. 係咪 work 呢 ??? 我慢慢話你地知 ~  

好啦 .. 賣左咁耐關子 ... 我講緊邊間公司 ???
乜就係 Elemis 英國尊貴水療品牌
Elemis 深明我地各位好忙的 OL 既需要 , 特別由英國引入 15 分鐘護理服務 , 令我地從此可享受即時減壓護理 , 從而投入接種而來的工作與挑戰 !!


今次好開心可以體驗曬全套服務 ...
全套即係 .... 肩頭按摩 + facial + 手部按摩
但如果你趕時間的話 .. 就可以選擇只係用 15分鐘 去為你既肌膚叉下電 ~~~
又方便又快捷

到達後 . Theresa 就介紹左佢公司位美容師 Abby 比我識 . 跟住先將我既簡單資料輸入電腦 ..
跟住就用d部好得意的皮膚分折機影張相


要影側面架 .... 跟住就會得到以下結果


色斑 , 乾紋 , 水油分佈 , 毛孔 , 低層色素 , 微絲血管 .... 全部都好清楚
經美容師講解後 ... 我又對自己d皮膚有所了解 ~~~
跟住就做 facial time ....
不過係 counter 做真係第一次呀 !!!!


係一個大商廣到做 facial ... 都几特別 ..
不過好彩佢環境都ok .. 背住人群 ... 面向一張好大好 relax 的畫


我初時望住佢都覺得好 relax .. 再加上個商場有d好 relax 的音樂 ..
不論行街 or 訓係到做 facial 都好舒服 ...
好 .. 開始 ... 先按肩頸同頭 ~ 


15分鐘的過程 .. 因為無鐘. ..按左好耐好耐 ... 耐到我差d訓著埋
好似好耐咁 ... 真係15分鐘 ?
唔理lu .. 舒服就得 ... 跟住就到做 facial


嗯 ... Elemis d product 好香 .. 好正 ..
按埋面 .. 又係好 relax ....
跟住又唔知几耐 .... 又搞點 ...
跟住按手


訓醒左 . 個樣都醒神d ...
按手好得易 . 先用香薰油 . 跟住再用熱石按 ..
我估應該可以加速血液偱環掛 .. 哈哈
但按完隻手係會鬆d既 ...
好快就大功告成 .... 再望一望錶 ...
e ... 只係用左 50分鐘 ... very good 喎 ...
做左咁多野 . 只係 50分鐘 . 平時去做 facial .. 閒閒地最少都要 個几兩個鐘啦 ~~~

跟住做完 facial 終於有時間睇下 Elemis 其實有d咩 product ...
因為感覺良好 . 當然要了解一下 .. 嘻嘻


經 Theresa 介紹後 了解左好多 Elemis 既 product ...
但印象特別深刻的都有d ... 
好似d個咁

 

d個係一個 for body 既 oil 呀 ... 話好有效去肚紋 ..
話好多媽媽都會買架 .. 聽到我覺得好吸引 ...
因為生 bb 有肚紋一向都係好多媽媽既煩惱 ...
等我可以介紹d個產品比d媽媽級試下 ~~~

再來就係佢


唔知大家記唔記得 . 我去泰國後就好like spa d 個玩意 ...
因為 spa 可以好極速咁增加身體既血液偱環 . 同埋可以好有效咁排汗同排毒
仲可以消除疲勞呀 !!!
而d個係 Elemis 既 星級產品 , 聽Theresa 話  .因為好多遊輪都會有佢地公司既 d個 spa
所以d個又係超正 ~~~
不過我暫時無緣去試下佢地 ... 將來有機會試的話 . 再為大家實地介紹 ^_^

之後我再周圍睇 ... 發現 .. 原來除左 女仔 product 外 ..
仲有 men's 架 !!!!


几好喎 ... 咁如果去買野時 . 同老公講會買埋比佢 ..
咁老公找數時又會開心d啦 ... good ~~~

最後就係小小優惠推介
d套 hand set 而家做緊 discount ... 同埋仲有按摩送 .. 都好抵呀 !!!



另外仲有d個優惠 : 

Elemis 瞬間肌膚更生療程三步曲,詳情如下:
Elemis 瞬間肌膚更生療程三步曲 ($575/45 分鐘)
45 分鐘的護理包括三款15分鐘療程 . 15分鐘瞬間面部護理療程(七選一) + 15分鐘香薰熱石手部按摩  + 15分鐘全效舒緩肩頸按摩

好啦 , 係到搞左咁耐我見到又有客人到達


而我又八八掛掛左咁耐都係時候閃人啦 ~~~
咁d個時候 Theresa 仲代表公司話多謝我今次既體驗
送左份大禮比我

 

好正呀 .. 全set 野
洗面 , day cream , night cream , eye cream , peeling , 精華
全部都有 ... 遲下用完再介紹比大家知丫

最後附上張 facial 前後的相比大家看下


果真 . 只係需要 15分鐘的時間 . 就幫我既皮膚叉足電 .
個人醒左 , 精神左 ...
時間又仲早 .. 可以同fd 食飯啦 ~~~~

*******************************
Love & Thanks



沒有留言:

張貼留言