2012年3月8日

我的營養扮靚早餐 [ CUPAL Beauty Switzerland Collagen ]

我記得結婚前 . 已經一路都有飲 cupal beauty 既 collagen 架啦 ...
因為佢好方便 . . 一包包咁 . 加係邊到都飲得 ~~~
今次我又再次為大家介紹下佢 ...
因為我最近要努力減肥 ... 而又想美肌同時進行 ..
所以我就將我既早餐改變 ... 只要每日加多小小 ..
持之至行 .. 我諗 .. 將來應該可以又 fit d 同再靚d ~~~~ 哈哈

講左咁耐 ... 我每日既早餐係咩呢 ??
就係佢地啦


為減肥而設的包括有 :
營養麥片即沖劑一包 / 黑芝麻粉一匙
為美肌而設的就有 :
CUPAL Beauty Switzerland Collagen 一包

跟住就要開始整合佢地
先整左減肥個 part 先 ~~~~~~


落好曬野 . 跟住就搞呀搞 ... 搞呀搞


最後 .. 見到咁就得啦


以前 .. 我去到咁就食得 ...
有芝麻既香又有麥皮既香 ... 都ok易入口 ...
但因為而家要美肌丫麻 ..
咁等到水涼涼地後 .. 就再加埋佢


記得唔可以熱水加 .. 因為咁d collagen 就會無曬架啦 ...
then  加加加 ......


再搞多几下 ...
一杯美味可口既 . 美肌減肥早餐就登場啦 ...
食得 ~~~~
而家我就靠佢地幫我每日減肥美肌 ~~~


希望遲下有好成績 . 到時再話你地知 ~~~

最近我見 .. Cupal Beauty  仲出左隻新口味 .. .
就係好有維他命 c 的 橙味啦 ~~~~
而家仲做緊優惠價 tim


等我過兩日試下係咪真係橙橙味再話比大家知 ...

呀 ... 而家 Cupal Beauty 仲做緊 facebook promoto 呀 ...
大家只要去佢 facebook 到 dowload 張 coupon . 跟住去屈仔到買 橙橙味的 .. 就可以再減多 $30 啦 ...
想試試新口味美肌既朋友 ... 快d去 download 入貨啦 .
coupon 有效期只係去到 : 2012-3-31 !!!!
新係手快有手慢無呀 ~~~  

*************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言