2012年3月12日

病左都要繼續靚 [ CUPAL Beauty Switzerland Collagen ]

病左啦病左啦 ...
而家d天氣鬼死咁差 ... 時冷時熱 ...
最後 .. 我病左lu ~~~~~~
不過正所謂 . 扮靚真係無分時間 ...
但因為病左 . 個人真係口淡淡呀 ...
連我既最愛美肌早餐我都食唔落口 ..
咁點算好呢 ...
老公就建議我每日食反個橙 . 去補充反多d 維他命c
跟住就比我醒起 ... Cupal Beauty 新出左隻 橙橙味的 Collagen 喎 ...
仲做緊特價 hkd 238 , 有30日份量 .....   


跟住上網 print 埋 coupon 仲平多 $30 ... 抵呀 , 大約都係7蚊日 ...

不過係咪有橙味就有維他命c 架 ????
上網check下先 ~~~
嗯 ... 經過一輪 re-search ... 都搵唔到 ...
不過唔緊要啦 ... 有橙橙味 . 當佢有啦 ... 哈哈


d個加強版仲加碼 ... 有d個雙倍Q10 ...
好似好正咁 ...
咁佢唔似原味版咁 . 係獨立包裝 ...
但佢都好好 . 有個 zip 位 ...
只要源線剪開 . 跟住就可以zip反 .. 好方便


咁佢每包都有支好可愛既小匙仔 ..
份量多小 , 任你話事 ... 個日想多d又得 . 小d又得 . 得左 ...


倒曬落水 .. 搞呀搞 ....


等佢溶化曬係d水到 .. 就飲得啦 ~~~~
橙橙味 .. 好好味喎 ...
好似以前細個時飲個d橙粉味道 ... 好得意 ...

所以話呢 .... 唔好話自己病左就唔keep ...
扮靚 .. 美肌 .. 真係無時無刻都需要架 !!!!

好似我咁 . 病到滿天星咁 .. 都會繼續美肌 ... 哈哈 ~~~~


想買的朋友仔 . 快d 去 print 左張 coupon 買啦 ...
抵好多 ... 但張 coupon 有效期只係到 31-3-2012 呀 ..
真係要快手d ...

**************************************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言