2012年4月12日

減肥印記 [ 二 ] : 健康美食之旅

唔經唔覺
減肥開始左都差唔多三個星期 .

上次講到 .. 
終於連自己都忍唔住要去搵人幫手 ... 
最後搵左 "秀身男女" - Mian Chan

D 三個星期 . Mian 係教我食物之道
要做到有較減肥 .. 
要先由我既飲食入手 ... 

Mian 叫我每日要記錄低我既飲食習慣
跟住再比佢教我


跟住 Mian 仲會幫我安排餐單 ... 
係咁簡簡單單 , 同輕輕鬆鬆既情況下 .. 
三星期就輕左 3磅 ... 

大家可能覺得 3 磅 .. 可能飲小杯水都係到啦 ... 
但大家唔好忘記 .. 係d 3 個星期中 . 有好多日係放假架 ... 
我日日出街食 ... 好彩得 Mian 教路 ... 
放假有得食之餘 .. 仲唔會重左 ... 咁我已經好開心啦 ~~~ 

今個星期開始 .. 又要努力咁跟 Mian 教的食法 .. 
繼續我的健康美食廋身 ... 

下星期仲會開始做機 ... 希望有好效果 ..

****************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com


沒有留言:

張貼留言