2012年5月31日

結婚一週年晚餐 [Calon Segur 2001]

2012.50.21
話咁快就結婚一週年啦 .. 
今晚的慶祝大餐 .. 我經我同老公相量後 .. 
決定由我大廚出馬 ... 哈哈 ~~~ 

頭盆
薯蓉蟹柳蛋沙律

主菜
牛油蒜蓉焗大頭蝦
燒汁大元貝
M4澳洲和牛西冷扒
M5澳洲和牛肉眼扒
法國麵包蟹

點呀 .. 係咪好超級豐富先 ~~~ 

先介紹下食譜

牛油蒜蓉焗大頭蝦 

d大頭蝦真係超大隻 ...
我個個已經係大焗爐 . 佢既長度竟然同我個焗爐差唔多一樣 size ~~~ 超勁 !!! 
好 .. 做法好簡單 .. 
先將蝦剪走多餘的蝦鬚 , 跟住開片 ... 再好似圖咁 . 平放佢地 ~~ 


開定焗爐預熱 ... 220度 , 之後就係預備個調味啦

調味
牛油 2 湯匙 / 蒜頭 2-3 粒(切成茸) / 鹽小許 / 砂糖小許

造法
1. 先將調味料入面既牛油慢火煮溶 , 放入蒜茸 , 鹽及砂糖炒香
2. 將調味料鋪在蝦肉上


鋪好後 . 就可以放入焗爐啦 .. 
焗爐放在上格 , 焗8-10分鐘 , 搞點 ~~~ 


我自己就焗左 8 分鐘 ... 看下d蝦膏仲可以係流出來的 .. 咁就好好味啦 ~ 

之後再介紹就係

燒汁大元貝 
早前買的大元貝 .. 仲有6隻係雪櫃 .. 
今晚可以一次過整埋去 


調味
蒸魚豉油 2 湯匙 , 老抽 1 湯匙 , 麻油 1 湯匙 , 糖 1 茶匙 , 水 1 湯匙

造法
1. 先開慢火 .. 將所有野倒曬落去煮熱
2. 煮好試味後 , 跟住就放埋d元貝落去
3. 等d汁慢慢收乾後 . 就可以上碟啦 ... 
好簡單 . 又好味 ~~ 

搞點完d兩味後 . 燒埋牛扒 , 擺好隻碟 .. 
就可以開餐啦 ~~~ 


好多野食 , 點呀 . 賣相係咪好 ok 先 .. 哈哈 




老公今晚仲開左支酒 ... 

係佢 








老公話 , 貪佢個心型標誌襯曬個場合 , 其實對紅酒不熟悉的我 .. 

都几鐘意d支個外表 .. 哈哈 







名稱:Calon Segur


年份:2001


成份:Cabernet Sauvignon, Merlot, Cabernet Franc


產地:Saint Estephe


產地:France


評分:RP91


價錢:$315 (Topsy)








原來佢係波爾多三級酒莊的酒 ,老公對 Calon Segur 有好大期望

佢上網聽人話要擺下先出味 , 所以當晚 7 點開瓶 , 睇下顏色 , 











中間寶紅色 , 有淺紅圍邊 , 表示枝酒放得耐(d個解係老公講的)

飲下 , 無乜香味又無乜果味 , 好似無乜特別咁 ... 但老公話 . 應該係枝酒未訓醒喎 ... 所以佢好型咁拎個 decanter 出來過瓶 . 




隔左半個鐘 , 香味仍然唔突出 , 不過開始有其他味出嚟 , 但我就飲唔到有咩 ... 

再隔半個鐘 , 老公話飲到有煙草嘅辣味 , 同埋有朱古力味 .. 我仲係 feel 唔到 

跟住再隔多半個鐘飲埋剩低既酒 , 佢今次仲話有話梅味tim呀 ... 

我就真係唔覺啦 . 因為放耐左 . d味太出 .. 我已經覺得好辣 lu ... 




最後我只係淺嘗左一杯左右就收工 .. 哈哈 ~~ 




跟住就係食甜品時間 ... 

此時老公竟然係梳化某個位置拎出佢收埋的禮物 .. 哈哈








哈哈 .. 又係我至愛的 lego ~~~ 








一雙一對 .. 望住佢地就諗起舊年的此情此景 .. 

真係好開心




thanks 老公所做的每一件事 .. 




***************************

~ 多謝觀賞 ~ 

Love & Thanks




詩詩 : tansilvia@hotmail.com

www.tansilvia521.blogspot.com





1 則留言:

  1. 心意無限分. 野食無限吸引....... ^Q^~~~~~~~

    回覆刪除