2012年5月30日

美味甜酒 [Inniskillin Sparking Icewine 2010]

我一向都好鐘意飲 ice wine 的 ~~~ 
前排飛左轉台灣 .. 係香港機場入境前 . 去 duty free 看下有無岩心水既野 
竟然比我見到支唔知係咪新出的 Sparking Icewine , 但就成 $620
Inniskillin d 個牌子應該唔差 .. 咁上次係紅酒展本來想買 . 
但最後因為價錢係到心大心細時比人買曬 ... 勁唔開心 ... 
經歷過上次係紅酒展買唔到支 icewine 後 .. 當我又係到心大心細時 .. 
老公好好咁話買比我 .... 嘩哈哈 .. (其實係我迫佢的 .. 呵呵)

滿心歡喜以為自己買到新野 .. 好開心啦 .. 
點之前排 Sogo Thankful week .. 真係即刻變得唔開心 ... 
然比我見到有得賣呀 !!! 
個 sales 仲要話係新出品 .. 而家好抵 . 特價後再折 .. 平成百蚊呀 !!!!!
真係嬲死呀 ... 所以係結婚一週年個晚 . 我同老公決定開左黎飲 .... 
哈哈 


名稱:Inniskillin Sparking Icewine
年份:2010
成份:Vidal
產地:Canada
價錢:$620 (Duty-Free)

因為朋友建議話 . 飲 ice wine 可以配黑朱朱力 .. 
所以今晚就買左個朱朱力 .. 
可以順便當埋慶祝蛋糕 .. 岩曬 


開瓶後  , 好香的蜜味 . 超級 sweaty feel ... i love it !! 




睇下佢 ... 几咁晶瑩通透 , 金黃色 , 細氣泡沿沿不絶 , 蜜味好重 . 
感覺非常好 , 其實六百几蚊都算值 , 但買貴左又真係好唔開心 .. 
本來都有諗過去Sogo買多枝 , 但因為屋企仲有其他 , 所以都係唔好買住啦 ~~ 





沒有留言:

張貼留言