2012年6月6日

排出毒素身體好 [金酵素綜合蔬果酵素]

其實日日都出街食 . 或者食無定時 . 
都會令身體積聚左好多毒素的 .. 
而d一d毒素會有几影響我地呢 ?? 
第一大影響就係會大肚腩啦 ... 
因為通常d一d毒素都會變成縮便 .. 搞到我地個肚會脹卜卜咁 .. 

而我都係一個一向唔係日日有得便便的人
所以大肚腩一直都無離開過我

而近年越來越多人話酵素係可以有助減肥之效 ... 
但市面上有得賣的 . 真係唔平 .. 所以一路都無試過
直至最近 ... 終於可以一試 ... 


Watson 有售 , 原價 $208 , 體驗價 :$168
咁我係今次佢地既  facebook 活動得到 7 支體驗


一日一支 .. 簡單方便
佢地既建議飲用方法 : 

1) 每天早晚一瓶,可直接飲用,毋須稀釋

2) 混入西梅汁、檸檬汁等果汁一同飲用,酸酸甜甜,醒神美味,有助止渇和消化

3) 飲酒前先喝兩瓶金酵素,有助減少酒醉(因為綜合酵素可分解酒精)

咁我自己就係 , 每朝起身 .. 
飲佢 . 再配以一大杯清水 ..... 跟住反到公司先再食早餐 .. 
好方便 ~~ 


咁佢每支都係獨立包裝 . 再每支都有有效日期 .. 
好清晰 


酸酸地的.. 
第一日飲時 .. 真係覺得超酸呀 .. 
但飲左一兩日後 .. 就接受到啦 ... 
咁其實係未飲之前 . 網上都有好多人話好work . 
飲左後便便情況會好左 .. 

咁我諗d一d真係人人唔同啦 .. 
我的個人感覺係 ... 
第一日飲後 .. 無錯 .. 真係好 feel 到有便便 .. 
而且仲會係好似真係好有排毒feel 咁 . 一日去左2-3次 ... 
但又唔係肚痛個隻去 . 係正常去 .. 
但打後的日子 .. 就變得同平常差不多 .. 
第二同第三日都可以話一日一次 .. 
之後就 ........ 又打回原形 .. 
可能d一d都係需要長線投資 ... 可能要繼續飲多d先得 .. 

所以我暫時都覺得佢排毒減肥都係 work 的 , 遲下可能要去入下貨先 ~~ 

大家有興趣的 . 可以去佢地 website 看下 , 登記做個會員 .. 
應該會收到更多資訊架 ~~

******************************
~ 多謝收看 ~ 
Thanks & Love
詩詩 : tansivlia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言