2012年6月13日

齊心就事成 [惠康笑印]

本來一開始都無諗過會換野既 ~ 
但因為我d現代師拉仔 .. 
通常收工最好買送的地方都係惠康
因為佢係正我屋企樓下 ~~~真係非常方便 ~ 
所以經自己努力 . 儲儲下儲左幾個月後 . 都儲左廿幾三十個 . 
跟住再問下朋友 ... 
經好多朋友的幫助後 ... 
就成功儲左 57個 ... 


咁我目標係換大一個碼的碗 ... 
因為平常size的碗太多
換大一個碼的 .. 可能有用d ~~ 雖然唔知有咩用 ... 哈哈

所以 .. 星期六個日我就去掃貨 
買左好多日用品 . 買下買下 . 買左成三百几蚊 .. 
因為星期六日為雙倍印花日 .. 
所以有成10個 ... 
本來我諗住係一個 free , 一個加錢換就算丫麻 ... 
點之收錢阿姐話 .. 因為仲有成兩個星期 . 
叫我試下儲唔儲到先決定去加錢換 .. 唔好蝕丫麻 .. 
哈哈 .. 阿姐真係了解師拉仔的心態呀 ~~~ 

所以我就只係換左一隻回家 


另一隻 .. 我仲努力中.
昨日去買野發現 . 原來而家買 first choose 產品滿 $60 就多送 2 個印花 
所以即刻買左 2 包牛筋條 .. 咁又多 3 個印花啦 ~~ 


現在還欠 11 個 .. 要繼續努力先得呀 !!! 


最後 ... 有無朋友仔要萬寧印花呢 ?? 
我都有d.. 想要的話我知 . 可以比你呀 ~~
先講先得 


**************************
~ 多謝收看 ~ 
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
http://tansilvia521.blogspot.com




沒有留言:

張貼留言