2012年6月20日

訓前都要keep住美肌 [ 美肌之誌 - 瞬間修護緊緻凍膜 ]



Sleep mask 我諗大家都用過不少 ..
大多主要以保濕為主 ..
今次我想為大家介紹一下 ...
d個有多樣功效的 Sleeping Mask


美肌之誌 - 瞬間修護緊緻凍膜

$89.90 / 50ml


晚安凍膜是現代少女省荷包的最佳選擇。兼具化妝水、精華液跟面霜的功能,利用薄敷、厚敷及按摩霜的方式達到物盡其用的概念。

【美肌之誌瞬間修護緊緻凍膜】


蘊含甜杏仁萃取、蓮花萃取和維他命C磷酸鈉鹽,達到緊緻作用,增加彈性、滋潤,賦予皮膚柔潤光澤,使肌膚活力滿滿。使用後全面開啟潤澤肌感,用整晚的時間讓滋潤成分停留肌表,更讓水分封存肌裡,使肌膚日、夜水嫩更滋潤。


藍色的水潤包裝 ... 樽底仲印埋個到期日 ..
真係几好 . 因為以前好多都只係印係個盒到 ..
開完個盒都掉左啦 ... 真係唔會記得几時到期呀 ~~~


質地係超水潤 feel 的 gel ~~~
真係好水 .. 要好快手搽上面 ~~
咁話明的 Sleeping Mask .. 就一定係要用完就訓啦 ~~~ 哈哈


我既用法係 ... 先上面 ... 按摩 ... 當佢吸收左七八成後 ..
就再搽多小小上面 .. 厚 full ...
跟住 ... 當然係去訓啦 ... 哈哈 ... 早抖啦 ~~~~~~

********

時間過得好快 .. 都未訓夠就已經又要起身反工 ...
但係未去刷牙洗面前 ... 先影張嚇人相先 ~~~











哈哈 .... 都唔係好驚嚇姐 (我覺得) ...
好開心訓醒起身唔會全面面油 ...
同埋又唔會話乾左 ...
全晚我都係開冷氣訓 ... 真係好補水同滋潤 ~~
唔錯唔錯
平平地 ... 又好用 .. 真係值得介紹呀 ~~~~
大家想知美肌之誌既更多資料 . 可以去佢也 facebook

*****************************
~ 多謝觀賞 ~
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言