2012年6月15日

原來化妝都可以好簡單 [U Beauty X Kanebo COFFRET D‘OR 亮肌Beauty Face夏日彩妝研習坊]

昨日好有幸咁出席左由U Beauty 同 Kanebo 一齊搞的一個活動
名為 :  COFFRET D‘OR 亮肌Beauty Face夏日彩妝研習坊


一到場見到張好大的 poster ... 
好有成熟感但又好青春的靚靚 MODEL ... 
平子理沙小姐 ... 真係唔講唔知 . 原來佢已經 40歲架啦 .. 
真係唔係日本化妝師爆料都唔知呀 !!!! 
因為真係全完睇唔出 ~~~ 

因為是次活動係係收工後時間 . 
大會都知可能我地會肚餓 .. 所以都預備左食物用飲品 
真係好貼心呀 


飲完食完之後 . 就影下相 ... 


因為係化妝研習坊 .. 所以除左化妝台上有介紹產品外 . 
我地的枱面上面都有好多不同的化妝品 .. 


當然唔小得就係化妝用品啦 ..... 

影好曬後 .. 就係要落妝啦 ~~ 
因為我無化妝 .. 我只需要簡單咁用個 cleaning water 去抺一抺就ok .. 
但經過一日後 . 真係好 dirty ~~ 


如果要用全面落妝的 .. 就要用埋右下角個兩個product ... 
我見隔離位 blogger 用佢地來落妝 .. 都落得好乾淨呀 ~~ 

咁落完妝就要用保濕toner 同埋 lotion .. 
咁化妝小姐見我塊面因為比較紅 , 有d感敏 .. 
(唉 .. 因為前日去做 facial 出左問題 . 試做新野就出事 . 唉 ~~ )
所以化妝姐姐建議我用保濕 toner full 5分鐘 . 做個急救 


嗯 ... 5分鐘後 ... 又真係 ok 喎 .. 
無咁紅 . 同無咁熱 ... 
都几好呀 

當大家落好曬妝後 .. 就開始啦 ... 
先係 U Bbeauty 的靚女介紹 , 之後就到 Kanebo 的化妝姐姐做今日的主打司儀


之後就請出今日的化妝大師 . 
佢專程由日本飛過來的 .. 東村忠明先生 ... 
同靚靚 model 


阿 model 姐姐真係好靚女 ... so cute 呀 !!! 
跟住東村生就先介紹下 Kanebo 的產品


1. 亮肌眼影組 
2.亮肌液體唇膏
3. 睫毛液
4. 眼線筆

因為今次盒眼影比較特別 . 所以不得不介紹一下


今次個眼影有5格色 .... 
咁右上第一格係打底啦 ... 跟住第二格係 for 眼 . 第三格 for highlight ~ 
跟住左邊個兩格 .. 上係for 上眼的光影 . 下係for 眼下的光影

就係因為加左d一d光影 . 可以令眼睛更加有亮肌感 ... 

介紹完就開始


識化妝的朋友應該睇圖都明架啦 ... 
先用打底上眼 . 跟住大師教 .. 係d個時候可以用筆型的眼線筆先畫條眼線打底 .
跟住再掃眼影上眼窩 . 之後再用 highlight 個格色畫反d highlight 
最後就加光影 ....  

跟住就再用液體眼線筆加深反條眼線 ... 之後就掃睫毛液 


一個好簡單又靚的眼妝就出現左啦 ... 
跟住 ... 畫眉


好快 . 成個眼形都已經出曬來 .. 超靚呀 .. 
最後就係畫埋個嘴 . 上唇膏 .. 
加反小小輕輕地掃下的胭脂 ... 


咁就大功告成啦 ....
model 真係超靚女呀 


勁靚呀 ..
佢化完就到我地開始自我學習啦 ... 

底妝先 


跟住就玩眼影 .. 我選擇左個比較簡單的款式


d 隻色比較簡單 .. 岩曬平時反工 ...
學習完 .. 畫埋眼線 . 上埋胭脂 .. 唇膏後
當然要同大師合照一張啦 


哈哈 .... 就係咁 ... 就靚靚女咁回家去 ~~~~ 


我諗唔洗寫 . 大家都知邊張係 before and after 啦 ... 
哈哈 .. 

出席後 . 大會仲送出美美的亮肌妝品比我地回家自己學習


今次個研習班真係好好 . 對一個平時真係極小化妝的人
今次的經驗令我學習到原來化妝都可以好簡單 
所以我諗今後我會繼續努力
學習岩我的化妝

大家係咪見我今次去玩好開心呢 .. 
你地可以到 U Beauty 網站參加 . 佢不停時都有好多好好的活動呀 : 

而想知更多 Kanebo 的資料 .. 都可以去佢地網站睇下

*********************************
~ 多謝收看 ~ 
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言