2012年7月5日

藥膳茶療, 瘦得健康美麗 [修妍百科-排水茶]

我諗 .. 有好多朋友仔都會水腫 ... 
有時包包面.. 唔係一定來自脂肪 .. 
可能係來自水腫

唔知你地有無晚上唔敢飲太多水 .
就係怕第二朝早起身時個人會脹卜卜咁

我就會啦 ... 可能因為我個人都好肥下 ... 
所以身體代謝減慢 , 所以就好易水腫 ... 

古書話 : 何謂水腫肥胖身型

浮腫是由於身體代謝減慢,阻隔血液及淋巴循環,體內無法排走多餘水份和廢物,身體因而虛胖浮腫,血氣不暢,出現"水氣"、 "濕病"﹔而肥大的脂肪細胞亦會令肌膚凹凸不平,造成橙皮脂肪紋,形成外表不美觀的浮腫型肥胖。  

咁我今次就試下用佢 

修妍百科 - 排水茶


d 到係一個月份量 ... 
但如果你想強較d .. 可以早晚一包 .. 
咁佢每一盒有 10 包


盒裝介紹


成份介紹 : 三大排水食材 – 車前子、薏苡仁、芹菜籽
能針對身體浮腫、血氣及淋巴不暢的體質 , 深度調理身體 , 
促進血氣 , 疏通淋巴 , 去除濕毒 , 
幫助身體排出多餘水份 , 快速排水消腫 , 回復輕盈體態 , 精神爽利 !!


每一包為一次份量 .. 
1包 + 200ml 水 .... 
搞搞搞 ... 跟住就可以飲

味道方面 ... 清清的薏米味 .. 好似平時飲個d薏米水咁 
唔會甜 .. 又唔會好難飲..
真係好簡單 方便 

我每朝早餐前都會飲一杯 .. 
而效果方面 


都唔錯 .. 
飲左接近一個月 .. 
個大面明顯係細左 . 
左右兩邊的脹卜卜就明顯細左好多 .. 
真係唔錯呀 ... 

簡簡單單每日一包都有咁既功效 . 
我覺得ok架啦 ... 

如果想知佢地更多資訊 .. 可以去佢地 facebook 

***********************
~ 多謝觀賞 ~ 
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言