2012年7月13日

懶人推介 ... 蝸牛上面 [HANSKIN超級蝸牛精華B.B霜]

最近市面上推出左好多蝸牛既產品 
個個都話好正 ... 但我真係未用過 .
今次終於有機會接觸一下啦 ... 

今次係來自韓國的HANSKIN , 
名字取自Healthy Attractive Natural Skin , 
即健康帶美麗的自然肌膚 , 
主張以天然成分結合嶄新的科學技術,讓肌膚自然、健康、美麗!

HANSKIN 全新蝸牛黏液精華系列
此產品堅守六無美肌原則 ,即不含「煤焦油色素、BSE、礦物性油、有機防曬劑、人工防腐劑、苯酮」等柔和配方,保護柔嫩肌膚



超級蝸牛精華B.B霜
HKD$260 / 50ml 


佢含有高達15,000毫克的蝸牛粘液精華 , 仲被譽為“天使的食物”的天然植物性膠蛋白 , 提供超多種護理功能 , 令肌膚柔嫩亮澤 !! 

同埋蝸牛原液不旦止可幫助保持肌膚水分和修復受損肌膚 , 仲可以減少外界對肌膚的損害 , 真係唔錯呀 ~~~ 

我最鐘意的bump裝口 .... 


每次用几多就 bump 几多 .. 
又唔怕開左佢接觸到空氣會乾 ... 

d到係 2 bump 的份量 


因為 1 bump 好似太小 ... 所以 ... 2bump 差唔多啦 
跟住就上面啦 ... 都几好推 
又唔會話太快乾 .. 
我今次突登連 base cream 都唔搽 .. 試下佢係咪真係咁夠保濕



結果都唔錯呀 ..... 
d紅印遮好多 ... 只係黑眼圈位差小小 .. 

咁我多數會用手上餘下個d ... 再主力係眼仔位到印下去


因為我選擇得用 bb cream 的 .都係因為懶 .
如果你再叫我去拎支遮暇來搞的話 .. 
我真係唔想啦 .. 
所以 ... 只係要用多左的 .. 主力係眼到按多几下

個黑眼圈都可以好簡單咁遮埋 .. good 


搽好曬後 . 成個人精神曬 ... 
只要簡單咁加上唇膏 .. 就可以閃人反工 ... 


想知佢更多資訊 .. 可以到佢地 facebook 

******************************
~ 多謝觀賞 ~ 
Thanks & Love
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言