2012年8月4日

腋下美白好重要 [ Dove Ultimate White ]

每逄到夏天 . 各位姊妹們都要話美白 .. 
其實美白除左面之外 . 
身體上應該每一寸肌膚都要美白

可能因為我一路都係肥人一名 .. 
腋下美白 .. 真係一路都唔會話特別著重 .. 
一心諗住 . d個位長年不見光 .. 點解會有黑色素先 .. 
但就係可能因為d個位置從來都無人理 . 
唔會曬cream去保護佢 . 所以原來d個位係會積存左黑色素 .. 

今次 Dove 全新推出左
Ultimate White 淨白美肌止香體系列


噴霧裝 : HKD33.9
走珠裝 : HKD31.90

佢有助 : 減淡頑固黑斑,同時有效修護肌膚,改善粗糙膚質

介紹話 . 只需 7 天就有效改善黑色素問題 ... 
真係岩曬我呀 ~~~ 

用法我諗大家都識 .. 但簡單講下 

噴霧裝的 ... 背面說明都有講到 ... 用前先上下搖一搖


搖好後就直接噴係腋下 ,,, 記得要距離 15CM 左右


噴霧 . 涼涼地 ... 香香地 
好似噴左香水咁 ... 

跟住就到走珠裝 . D個仲簡單
應該有好多朋友都識用
因為只係直接搽上去 .. 哈哈


質地好 Creamy ... 好滑
好鐘意 ... 同埋唔會笠 .. 我初時仲以為cream的會笠 ~~~

經過左兩者試用後 ... 我個人就兩種都鐘意 ..
因為真係各有各好 ... 

咁今次全新 Ultimate White 配方蘊含 Omega 6 成分
仲為肌膚提供所需的脂肪酸 , 建立保護屏障
同時能促進細胞再生 , 美白 / 紓緩 / 修護一次過搞點

而且佢地仲同 Dove 其他產品一樣 , 含 1/4乳霜成分
滋潤效果真係好好 , 令肌膚可以更柔滑 , 更細緻

想試試的朋友 . 可以去萬寧同屈臣氏看下 .... 

************************


Love & Thanks 
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言