2012年8月27日

好睇又好用的可愛 MASK [ Sexy Look x Hello Kitty Mask ]

最近"台"風入港 ...
有好多 mask 係來自台灣

今日路過萬寧 ... 看下有咩 mask 介紹 ...
入到去 , 真係花多眼亂


睇左一輪就比佢吸引左


hello kitty mask ... 真係好可愛
一睇之下 .. 仲要好抵喎 ...
一盒有 12 片 ... 4款不同的功能 ...
都只係 $69 蚊 ... 真係不得不試一下

所以我好快手就拎左去比錢
跟住田家即試一試先


4款 ... 真係唔知試邊個先 .
等我介紹下佢地既成效先啦


睇完曬後 ... 我決定今日先用佢


"亮白緊實白金薔薇隻提拉面膜"


拆開包裝 , 精華係曬塊 mask 到 ..
個袋唔會有倒得出水咁 . 都唔錯
不過可能我面太大 ...
因為佢主力係推介雙提拉式 ...
先拉緊左右兩邊面後 ... 中間個鼻位已經即刻中空左 ...
而下面向上拉時 . 又會超緊 ... 緊到有小小唔舒服
不過 full 15 分鐘 .. 我都接受到 ..

 .. . .... .. ... .. . .. .. .. .

15分鐘後
精華吸收得几好 ... 張 mask 差唔多乾乾地 ...
跟住摸摸塊面 ... 都好滑呀 ...
提拉方面 , 都几好呀 ...
下巴一向多肉地的我 ... 真係收緊到d ... good 呀 !!!


最後總結 ... 以 $69/12片來講 ...
仲有雙提拉修緊 ... 真係唔錯 ... 保濕度都 ok

大家想平平地修下下巴仔的 ... 都可以考慮下佢 ^_^

****************************************
Love & Thanks

沒有留言:

張貼留言