2012年12月20日

不得不愛上 [Skincode 活細胞濃縮抗皺精華液]

Skincode 瑞士研製
生產並通過嚴格皮膚測試
適合任何類型肌膚使用


Skincode Essentials系列百份百不含人造色素、香料、防腐劑及動物衍生物
全面修護肌膚 , 極感敏的肌膚亦適合使用
專利成份CM-Glcan酵母葡聚糖
經醫學証明有效強化肌膚細胞
刺激肌膚更生及自禦能力 , 令肌膚健康年輕 


活細胞濃縮抗皺精華液
Cellular Power Concentrate
$2,880 ( 3ml x 6 Ampoules )

成份
有機活細胞複合物 / 透明質酸 / 紅色藻類 / 紅色藻類

每支都細細支 .. 每次用一支 . 
可以減低佢地接獨到空氣既機會 . 設計上好好呀


我最愛的 bump bump 裝 .... 
不過我面大 . 我每次大約用 2 bump 左右

質地好細滑 ... 吸收得勁快 ... 

但我點解會話不得不愛上... 
係因為 ... 我用左佢接近兩星期 ... 
皮膚真係好左好多 ... 
收毛細左好多 .... 仲滑左好多


彈性都好左 ... 
而且仲要每朝起身皮膚都仲係好彈好滑..
唔會話因為過左一晚 ... 無曬水咁乾曬 

真係超正呀 

佢而家係各大莎莎有售 ... 

參考資料 : www.skincode.com.hk

**********************************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言