2013年1月19日

30秒 , 可以變靚 ? [ Olay Total Effects多元修護粉嫩氣色乳 ]

作為一個職業女性而又懶懶的師奶既我
每日反工都想以最短時間出門口 

所以 .. 今次見到佢 .. 真係好開心

Olay Total Effects多元修護粉嫩氣色乳


OLAY Total Effects 多元修護系列一直深受女士們的愛戴
「一瓶全效」的護膚更為不少女性同時解決肌膚七大歲月問題 , 更得到全球近20萬女士的支持


OLAY Total Effects蘊含 OLAY 專利成分維他納新突破性完美結合維他命B3、維他命原B5、維他命E及高效滋潤成份
有效擊退細紋/皺紋、肌膚缺乏彈性、膚質不均、膚色黯淡、毛孔粗大、色斑和年齡斑、肌膚乾燥七大歲月問題
OLAY Total Effects多元修護粉嫩氣息乳仲有 SPF15 防曬配方 , 可以有效阻隔紫外線 UVB 對肌膚的侵害 , 更加呵護妳的肌膚


一支 50g
全新開封時 . 會見到有個封口保鮮塞
咁佢係吱吱裝 ... 好方便


吱一下出來 ... 都唔小架 .. 
所以份量控制方面 . 大家要留意一下

跟住以下就係我每朝出門口的情況啦 


先吱出大約需要既份量 ... 
我會吱係手到先 .. 
跟住就用另一隻手搽上面 ... 
眼位 , 鼻位 .. 我會比多小小印多几下 
跟住 . 有淨的 .. 我就會搽埋係頸到 .. 因為怕唔同色丫麻 .. 哈哈

話咁快 ... 30秒就完啦 ... 
加埋小小唇膏就可以見人


講真作為一個會計師的我 .. 真係唔會話成日要見客 .. 
但有時都要見下 d banker 同 客 , 咁都唔可以唔化妝見人既 ....... 

所以今次 Olay 全新出品 "Olay Total Effects多元修護粉嫩氣色乳 " 真係超正
佢可以做到修護同時又有埋BB Cream 既效果 , 就真係好方便
對於一個平時好小化妝的我 , 真係慳反我唔小時間呀 !!! 

所以有D野 . 真係唔試唔知 , 試左就知正
難怪佢會得到全球近20萬女士的支持 !!! 

************************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言