2013年1月18日

改善飲食習慣 , 增加減肥機會 [TrimECSoup]

減肥真係我人生中的漫長旅程
好多不同的產品我都試過 .. 

今日再次投入佢的懷抱

TrimEC 收腩湯


今次有三隻味

南瓜味 / 冬陰功 / 黃金粟米

冬陰功味係几年前都試過 .. 味道一流 
--> 回顧 <-- 

咁我今次想主打介紹係佢 


^^ 黃金收腩湯 ^^

因為望住個盒覺得好香 .. 好似好好味咁

沖法好簡單 
打開包裝 , 將粉倒係大杯 OR 碗中 . 
加 150ML 左右的水 ... 搞搞去 ... 
飲得 


因為我係公司飲 ... 所以用大杯沖就搞點 


唔好以為湯包就好是但求其 ... 
但佢真係落足料架 ... 
真係原米粟米 ... 
係飲之飲仲有D口感 ... 
正 !!!


哈哈 .. 來張無聊自拍 
點呀 ... 朋友仔 .. 我有無度左D先 .. 嘻嘻

因為我有時 LUNCH 無帶飯 .. 就會用佢做代餐
開頭飲時 . 都有D唔慣 ... 怕好快餓 
但當習慣左後又OK喎 
唔會好快餓 .. 可以捱到晚上回家食飯 ^_^

所以而家公司個櫃通 .. 全部都係佢地 


真係好好味架 .. 
想天然又健康咁減肥 ... 大家都可以試下 ^_^

*****************************
Love & Thanks
詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言