2013年6月20日

男士也護膚 - 下篇 [Dream Skin - Element 100 男士活氧控油3合1精華原液]

上回講到 . 男仕都要注意儀容 , 勤力護膚


咁上次講左頭半 . 今次講埋個尾 .. 
其實男仕們除左要勤力清黑頭之外
仲應該要用下精華 ... 令皮膚唔可以過乾 ... 

我老公 . 因為後生時 .. 荷爾蒙不平衡 ... 生左好多好多暗瘡
所以當然就睇醫生 . 食葯 ... 
跟住醫生仲叫佢唔好用其他護膚品

只係介紹佢用最簡單的 .. 
咁男人 ... 更加懶 .. 後來連用都無用

我識佢時 . 佢D皮膚已經唔好架啦 ... 
乾到死

咁一齊之後 .. 我都成日比我用個D野佢用
都叫有所改善 . 但個懶鬼 .. 成日都唔記得搽
又話D野係女仕配方 . 唔岩佢 

今次比我搵到支專為男士而設的 ... 佢即時無聲出
哈哈 , 迫佢日日用 !!!

Dream Skin - Element 100 男士活氧控油3合1精華原液
$138/30ml


針對男士肌膚的需要
質地清爽 , 仲加入多種植物草本配方
如金縷梅花水萃取、巴西莓果萃取、雪蓮花萃取、五味子果萃取及有機苦薄荷萃取成分
有抗氣化、保濕、控油和紓緩肌膚的功效
岩曬偏油皮膚的男士們 , 為佢地打造清新氣色


主要成份: 金縷梅花水、巴西莓果萃取、雪蓮花萃取、五味子果萃取、有機苦薄荷萃取


係我至愛的吸管裝 ... 好方便咁 ..
我試上手 . 質地清爽 . 好涼涼地的感覺
吸收得仲好快 .. 唔會笠


我老公一向多紋 .. 好似阿伯咁 .. 嘩哈哈 
咁大約 2-3 滴 已經夠曬成塊面 !!! 

皮膚吸收得仲快過我係手 .. 可能佢太乾啦 ... 
用左後 . 皮膚變得飽滿左 . 
乾紋都減淡左好多
而且仲減小左油份 ..... 唔會出下汗就成面油

Dream Skin 今次出d兩款男士護膚系列 , 真係几好呀
簡簡單單 .. 就可以有效咁令板護清爽乾爭
而且價錢仲好大眾化 .. 真係試下都唔錯 ^_^

想知佢地更多 , 可以去佢地 facebook 留意下


*************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言