2013年7月23日

紓緩鎮靜抖一抖 [ The Body Shop Nutriganics™ ]

天氣越來越熱 , 搞到D皮膚都越來越熱
而且我一向皮薄 , 一熱就好越紅
但紅左又好難散喎

真係好難搞
早排收到  Gooodapple Box  , 當中有件好正的產品

The Body Shop Nutriganics™ 有機營膚幼滑精華素
$329 / 30ml


The Body Shop 堅信 , 只有回歸自然才可達致美麗 ! 
今次係首次用嶄新科研技術 : 植物幹細胞科技 , 再配合超過98%源自天然及20%有機認證成份 , 將大自然的力量發揮至極致
NutriganicsTM 有機植物幹細胞活肌精華 , 以植物幹細胞科技萃取出最純淨的天然養份 , 激活肌膚再生
增強自我修復能力 , 成就年輕美肌


我最愛的吱吱裝 .... 真係好愛 .. 哈哈

有機植物成份 : 
海茴香幹細胞 (Criste Marine) : 有效保護細胞免受氧化 , 加強肌膚修復及重建的能力
有機毛櫸樹芽精華 (Beech bud extract) : 加速新陳代謝,讓新生肌膚細胞替換表層老化細胞


質地輕柔 , 白雪雪 .. 好滑 ... 
功效方面 : 佢有效增加肌膚活力及幼滑度 , 多種購自公平社群貿易的有機成份
仲能夠有效補濕修護 , 紓緩鎮靜 , 滋潤並發揮抗氧化功效


因為好水潤白滑 . 所以都好易推開
而且仲吸收得好快


對於成日面紅的我 . 最見得到的效果就係 " 紓緩鎮靜 "
因為我每次去完街回家 .. 都好熱
洗個面後就即刻用佢 , 即時降溫 , 而且仲減紅
感覺好好

而家 keep 住用 .. 可能平時修護好左
紅的機會都減減少啦

想了解佢更多 . 可以去佢地 Website

或者佢地門市都可以呀

******************************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言