2013年7月3日

晚間修護好重要 [ Estee Lauder 全新Advanced Night Repair II (內有換領資訊)]

Estée Lauder 一向都係全球 NO.1 晚間修護既先驅

全新Advanced Night Repair II


升級再生基因修護露
絕對係針對D一D問題而研發出來
令大家可以追反唔夠訓或者訓唔著而失去既黃金修復

就係因為有佢
所以我先咁勇敢同大家分享我唔夠訓但都有好皮膚既經驗
** 我的日與夜 **


其實之前我用過佢第一代的 .... 雖然當時只係試用
但已經深深愛上 .. 

而家出左升級版 .. 當然要努力用用用啦

因為晚間係肌膚修復既黃金時間
當訓覺既時候
身體係會經由細胞自癒系統 (Catabloysis)去做一D天然既程序
佢會幫助肌膚細胞清除內部廢物
以免一D廢物捐官細胞功能 , 令肌膚的修護能力自然增強
但隨年紀增長或者成日唔夠訓 
D個天然的淨化過程會減慢 , 搞到佢唔能夠自己正常運作


新配方獨具全新基因排毒淨化協調技術 (ChronoluxCB™ Technology) 
革命性咁結合細胞自癒系統 (Catabolysis) 同基因協調技術 (Chronolux™ Technologies) 
為全日疲勞受捐既DNA進行排毒淨化

而最獨特既關鍵係 - 細胞自癒系統 (Catabolysis) 
佢成為首個印證晚間係細胞自我排毒淨化既巔峰時間


精華 GEL 狀 , 好易推開
吸收得超快 .. 比上一代好似仲快D

晚晚用 . 效果有目共到


早排反到公司 . 同事問我最近係咪早訓左
我反問 . 何以見得 .. 佢地竟然話我皮膚好左

講真 ... 我無早訓到 ... 
日日都係KEEP 住一兩點先訓 ... 
每日訓醒都好似未醒咁 .. 

但成效真的如此神奇 ??? 
咁我都唔知佢地係咪講真 ... 
不過皮膚有改善 , 真係好開心囉 .. 哈哈 

你都想好似我咁 ... 夜訓都無人知 ?

Estee Lauder Hong Kong FACEBOOK " LIKE" 下啦
仲可以立即換領7ml免費試用裝,成為全球首批用家!
以後唔夠瞓,個樣都睇唔出啦!


************************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言