2013年8月21日

化眼妝 ... 最緊要快●靚●正 !!!

前排去左個工作坊學化眼妝


其實眼妝一向都係我弱項

因為點配搭 , 點用 ... 我基本上都唔係好識

今次就好彩啦 ... 可以去學下 ^^

因為自己迷路 ... 最後遲到左小小 .. 
靚仔化妝師已經教緊化妝啦


我企得好後 . 所以影D相唔係太好
MODEL隻眼好大 ... 好靚女

化左一陣 ... 左右眼都睇得出妝前妝後的分別

化妝師教完後 . 大家就可以試下動手啦 ... 
我最鐘意的親自學習 ^^


今次就係用佢地啦

我比較鐘意自然D . 所以選擇左以啡色為主色的眼影

最後再加上最新推出既 "透亮閃爍眼影"
Metallic Eye Shadows 金屬閃炫眼影系列的質地極幼滑貼服
高密度既閃粉, 逐小逐小咁加 , 好易調控個色 

原來眼妝都可以咁簡單


先打底 , 跟住底色 , 眼影再加層次色
最後加上"透亮閃爍眼影"
全部一次過上曬眼 . 加埋都係十分鐘的事

最後 .. 當眼妝成形後 . 就再用埋佢 


做反小小遮遮瑕就搞點啦


原來化眼妝 . 真係可以好簡單架喎 ... 
真係未試過都唔知 .. 
平時係屋企. 玩好耐都玩唔點

跟住無聊時 .. 靚仔化妝師仲幫我係雙眼到加兩筆


哈哈 ... D兩筆真係超有"畫龍點精" feel
加左眼線後 ... 真係唔同好多
我諗我都係時候要認真學習點化妝 ... 
要靚靚見人 .. 真係要化d心機先得呀 

想了解更多Bobbi Brown 既資訊 . 可以留意佢地Facebook


**鳴謝 " U Beauty X Bobbi Brown "安排的眼影Mix & Match 工作坊**

*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言