2013年9月2日

懶人 , 忙人 ... 減腰好物

Slendertone D個品牌 , 早在3年前我就知到

因為多得佢 . 我先可以有反條腰坡上嫁衣


近年佢出左新版 ... 當然又要試用一下有咩唔同


新版同舊的其實無咩分別 .. 
只係條帶變左藍色同好似粗左小小


先為個控制器加入電池 ... 同樣地 3粒 AAA 電
跟住將個控制器插入反個位到


跟住就係貼 GEL PACK 啦 .. 
說明書有話到比你知 . 咩腰圍就貼邊格
好簡單咁跟住自己腰圍SIZE貼反岩位就得啦



跟住就貼係條腰到 ... 
SET 好力度大小 ... 咁佢每節為30分鐘
跟住 .. 就可以做個懶人 ... 訓係到睇電視架啦

哈哈 ... 或者 FULL 個 MASK 都得
總之 .... D 30分鐘 .. 你想做咩都得 . 
佢只係會係條腰到震震震 ... 唔會阻外你任何工作的
好方便

咁建議日日用 .. 就可以有效咁達到纖腰效果啦
Slendertone 腰帶詳細介紹 .... 可以去反我之前的一篇文章都有介紹過


咁由今日開始我就會日日用 .. 過一排再為大家報告我努力的成績 ^^

想了解佢地更多資訊 , 可以去佢地 facebook 看下


** 產品及有關資料由Slendertone Hong Kong提供 **
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言