2013年9月19日

入秋新體驗 ...


話咁快就到左中秋節啦 .... 
為左迎接初秋
真係要為肌膚做好保濕的開始

今年彩豐行為左D個初秋 ... 為我地帶來左一個新系列
JOSERISTINE透明質酸極致注水系列


係到 . 我簡稱佢地做"初秋三寶" 哈哈

先來第一寶
JOSERISTINE 透明質酸水盈輕柔潔面膏
$88/135ml


佢蘊含多種天然植物精華 , 結合有機堅果油及透明質酸成分
性質溫和 , 輕易揉出豐密細緻泡沫
能有效地潔淨面部多餘油脂及污垢 , 油膩感迅即消失
同時留住飽滿水分 , 有助改善膚色 , 維持肌膚柔嫩與彈性


彩豐行所有產品一向好衛生
有鍚紙保護住最好 . 感覺上產品未接觸過空氣 , 衛生好多

味道好香 . 好relax !!! 我好鐘意
上手 . 唔用起泡網都會有泡泡 .. 不過就好小
我比較鐘意有好多好多泡 . 所以我會選擇用起泡網
中水再按 . 加入大量空氣 ... 勁多泡泡 , 香味曬發得更多 , 正 !!!! 

跟住洗面
洗面後 . 好滑而且一D都唔繃緊 , 簡簡單單咁早晚用
就可以得到好清爽同亮澤既肌膚 , so easy

再來第二寶
JOSERISTINE 透明質酸原液
$148/100ml


透明質酸原液是日夜均可使用的美容液
佢蘊含高濃度的透明質酸 , 具極強補水能力 , 能讓肌膚迅速吸收
日夜為肌膚提供水分 , 仲可以淡化細紋
加上其智慧保濕效能 , 在不同濕度下均能自動調節保濕值 , 讓肌膚在任何氣候都能保持最佳狀態 !!


質地有小小gel gel 地 .. 又水水地咁
上面後 . 加上適當既按摩 . 吸收得好快
因為而家天氣有時都几乾 .. 咁我晚上用時
會用多小小 .. 加按摩 .. 等吸收曬後先訓
咁到第二日上妝時 .. 個妝真係會貼好多

最後一寶就係急救之寶啦
JOSERISTINE 透明質酸高效保濕面膜
$18/pc


佢特別採用貼面材質 , 質感柔滑 , 有效把精華迅速送達面部肌底層
仲蘊含透明質酸和維他命原B5 , 為肌膚補充源源不絕的水分
減少因缺水而產生的乾紋 , 讓肌膚變得緊緻柔軟
仲可以係補濕同時 , 更令面部肌膚對其他護膚品更易吸收


咁有時 . 我明知第二日係要化妝 . 仲要係長時間的話
前一晚 . 我一定會full一d保濕mask . 
先為自己肌膚打打底

今次d個 mask 真係超正 ... 超貼面
d 精華一d都唔水 .. 唔會滴到周圍都係
非常好

包裝建議 , 敷於面上 , 10-15分鐘
但因為15分鐘後 . 我見塊mask仲有好多精華咁
所以我就敷左20分鐘

拎開mask後 . 都仲有好多精華咁 . 我就拎去搽手搽腳啦 ^^

之後再按摩下面上的精華 .. 等佢吸收得更好
之後 ... 塊面係飲飽水的情況下
真係唔化妝都見得人呀 !!! 


有小小發光的感覺咁 tim 呀 .. 哈哈
真係開心

各位朋友仔 . 都係時候為秋冬既加強保濕 . 開始第一步啦 !! 

想了解更多彩豐行既產品同資訊 . 可以去佢地以下既網址

最後 .. 祝大家中秋節快樂  !!! 

** 鳴謝產品及有關資料由彩豐行提供 **
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言