2013年10月16日

失而覆得的體驗

多年前 .. 
PR搵我去一個EVENT 話係試一個好新打入香港的 SPA美容機
當年都仲未興起用美容機 ... 而活動個日我又有野做
最後 . 就放棄左D個機會LU ~~~

但估唔到 . 係三年後 ... 有朋友搵我去體驗d部機
當年無出席係有D後悔既 ..... 而令我後悔既品牌就係佢

NuSkin 既 ageLOC修身美顏Spa 機


智慧及高效的ageLOC® 修身美顏Spa 擁有專利技術
可自動調節微電流並備有4個不同功能的導頭
與特別調配的修護產品共同發揮最大功效
將最多的修護成分源源輸送到肌膚底層
讓您於家中享受既奢華又方便的抗衰老Spa護理

不過我今次有D唔同的
就係今次有人幫我試做 , 唔係拎產品回家試用 ^^

當去做個 facial 看下係咪真係咁勁都好呀 .. 哈哈

佢地體驗店係銅鑼灣 , 裝修同環景都一流
成個過情好舒服同好 relax ... 

全部都係用 NuSkin 既產品


再配合埋部 spa 機 ... 真係舒服 .. 
直頭想訓

做完勁有效果 . 明顯塊面都尖左好多
雙下巴都無埋


同埋因為佢係以智能微電流
高效能 – 提升高達5倍ageLOC®核心成分輸送至肌膚底層

facial 後皮膚白左好多 . 而且仲好滑
化起妝上來 . 粉底更貼面 , 更自然


最後 , 因為d個產品係朋友介紹
如果大家有興趣了解更多 . 可以 mail 我 ... ^^

*************************************
Love & Thanks
Silvia ( 詩詩 ) : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言