2014年11月18日

要好似奶咁白咁滑 ....


大家唔好以為今次我係試飲奶 .... 
其實我係試用 NEOGEN 最新出既

駱駝奶媃白滋養面霜
( $385/80g )



營養媲美母乳、含3倍牛奶維他命的駱駝奶為成分
質地豐潤 , 含天然發酵、比一般高出8.5倍美白效果的谷胱甘肽
及由北美海藻提煉的天然骨膠原瘦素藻
有效維持72小時滋潤、提升、淡斑及降敏

主要成分:駱駝奶、荷荷巴籽油、可可脂、谷胱甘肽、瘦素藻


MADE IN KOREA


10項測試證實*注“養”成效 , 只需一次 72小時水含量提升 
- 使用後肌膚即時補充水分 
- 72小時保持水潤
- 改善肌膚含水量
- 8小時臉頰輪廓飽滿

將豐富的營養精華注入每一寸肌膚
打造白皙嫩滑、耀眼明亮的肌膚


我個人好鐘意玻璃樽做包裝的
因為感覺D產品好似可以保養得好D咁
樽底仲有有效使用日期 . 好好


摸上手個下質地好得意
我一心以為佢係好水 .. 但原來唔係
佢個感覺好似 "奶凍" 咁 ... 
搽上手推開 . 就好似變左水珠咁 ... 

後來睇反D介紹發現 , 因為佢係以D個冷凝粒子技術
提升成分穩定性 , 更易滲入肌膚低層

一路按摩一路吸收 . 真係吸收得好快
而且即時 FEEL 到好滑


個質感我都好鐘意 , 同埋佢個保濕美白功效都不錯
但唯獨我唔太鐘意的就係佢有陣 "奶蘇" 味 ... 
我真係有D頂唔順 .. 所以每晚用時 .. 都要深呼吸一下先得
哈哈

而且只需兩周就可以令肌膚更飽滿媃白
- 局部美白
- 真皮提拉效果
- 改善臉頰部位輪廓感 
- 改善眼部周圍輪廓感 
- 改善紅血絲


我真係覺得自己白左D .. 最明顯係D紅印淡左

想了解更多 NEOGEN 既產品資訊可以到佢地 Facebook 看看


而接近 Christmas , 佢地仲有聖誕購物禮遇
好抵咁 .. 要買禮物的朋友 . 就去看看啦 ^^



**鳴謝產品由 NEOGEN 提供**
******************************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言